Jack ir jones – kada nors augantis Jungtinėje Karalystėje.
ikas. Įkurtas Danijoje, Jack ir Jones turi puikų vystymąsi kaip madą etiketė Jungtinėje Karalystėje. Siūlydami beveik viską mados viduje pramonė, jiems duoda arbatpinigių, kad būtų didžiulis pasisekimas šį sezoną. Daug mažmenininkų nutolsta nuo didžiulių blizgių prekės ženklų tokių kaip G-žvaigždė kmu todėl, kad jie kuria didžiules problemas kiekvieno sezono pabaigoje. Daug apsirengimo dalykų turi būti parduoti įpjovimo kainos skaičių, reikšdami, kad jis paveikia jų visaapimantį pelno dydį.
Didžiulis faktorius dėl to, kodėl Jack ir Jones apsirengimas greitai auga Jungtinėje Karalystėje yra todėl, kad kaip prekės ženklas jie siūlo didžiajam projektuotojui, rengiančiam labai konkurencingomis kainomis, efektyviai numušdami daugelio kitų prekės ženklų kainą
Su einamąja ekonomika būdas tai yra, žemiau įvertintas apsirengimas atrodo verstas užlieti serveriai hostingas mažmeninę pramonę.
Kaip mada etiketė, Jack ir Jones turi didžiulį šakų skaičių visame pasaulyje. Tai rodo, kad už Jungtinės Karalystės ribų, jie yra pamatyti kaip projektuotojo apsirengimo lyderis. Tai yra ši filosofija aprūpinti įperkamą madą, kuri padarė etiketę tiek populiarią, privesdama prie tolimesnės investicijos Jungtinės Karalystės viduje.
Siūlant labai konkurencingas Pagrindinės gatvės kainas, tai yra puikus prekės ženklas einamajai ekonomikai. Daug pirkėjų kabinasi ant savo pinigų, turėdami galvoje, kad mažmeninė pramonė ima didžiulį smūgį. Tai kuria domino efektą, ir tai reiškia, kad mažmenininkai užstringa su tūkstančiais svarų vertės akcijos pardavinėjime kiekvieno sezono pabaigoje.
Kokybiškos medžiagos yra pagrindinis elementas Jack ir zidiniai Jones projektuotojams, kad garantuotų trukmę ir labai patogius apsirengimo dalykus. Tai suteikia klientui aukštus lygius pasitenkinimo ir apsirengimo dalykus, tai ne tiktai atrodo gerai, bet paskutinis ilgas laikas.
Jack ir Jones gebėjimas sukombinuoti kokybę ir vertę padarė etiketę puikiu toniku mažmenininkui ir klientui. Prioritetų ant paskyrimo nustatymas aprūpinti klientus su tuo, ko jie nori tapo pagrindiniu tikslu, kadangi jie sugeba paimti savo aistruolių palūkanas ir išvystyti juos. Efektyviai tai kuria didesnį vartotojo pasitenkinimą, kadangi jie sugeba bendrauti su prekės ženklu savarankiškai.
Nesibaigianti projektuotojo dėvėjimo kolekcija reiškia, kad danų prekės ženklas gali skirti į įvairias amžiaus grupes ir skonį. Tai apdovanoja mažmenininką daugiau galimybės parduoti jų drabužius didesniu mastu, patraukliomis kainomis ir didina prekės ženklų populiarumą ir dydį.