5 nuostabūs faktai jūs nežinojote apie dviračius
Apžvalga istorijos ir Dviračiai išsivystymas atskleidžia kai kuriuos labai įdomius faktus. Pirmi dviračiai net neturėjo pedalų, ir reikalingas, kad raitelis varytų dviratį, bėgdami greta jo kojų, naudodami dviračio ratus pastūmėjimui. Žavūs įvykiai per daugiau kaip šimtmetį buvo kritiški Dviračiai įvairovės sukėlime, tokie kaip kalnų dviračiai, kuriuos mes laikome savaime suprantamu šiandien.
Pirmas patikrinamas dviratis, vokiečių Draisine, buvo išrastas 1817. Raitelis balansavo ant jo medinio rėmo, ir stūmė į priekį Draisine (taip pat žinomas kaip dviratis) palei kelią. Pagerinta britų versija pasirodė 1818, bet raitelių batai susidėvėjo greitai. Ši problema buvo išspręsta prancūzų metalworker, kas pridėjo pedalus dviračio projektas, kurdamas pagrindą tam, ką žmonės šiandien identifikuos kaip dviratis.
Dviračio išvykos ant ankstyvų projektų nebuvo ganėtinai tas pats, kadangi jie yra šiandien. Ankstyvi modeliai turėjo vis dar išlyginti daug projekto neefektyvumo, palikdami Britus ir amerikiečius, kad paprastai vadintų Dviračiai kaip “Kaulo kokteilines” dėl tipo išvykos, kurią jie pasiūlė raiteliui. Šis vardas įvyko anksčiau už vėlesnį kietų guminių padangų pridėjimą.
Dviračiais jojimas 1800-aisiais būdavo paprastai prielaida turėti jaunuoliams drąsos. Rūbai galėjo būti pavojingi, ypač aukštai vežti dviračiai, tokie kaip Pensas-Farthing. Tuo metu, kai didelis ratas atsižvelgė į papildomą greitį, raitelio aukštis galėjo reikšti rimtus nelaimingus atsitikimus, jei raitelis prarado kontrolę. Lūžis riešo ar būti sugautas po dviračiu buvo labai bendri atsitikimai. Tik pasirodymą “saugumo dviračio” 1800-ųjų pabaigoje, kad dviračio transportas tapo tinkamas visiems.